social-media-reporting-feature-

خواه شما به دنبال مشتری های بالقوه برای کسب و کارتان باشید  و یا صرفا به دنبال لایک شدن در فضای مجازی ، رسانه ای اجتماعی راهی عالی برای ارتباطتان با افراد در سراسر جهان است. سادگی و رضایتمندی جامع در رابطه با اینستاگرام ، آن را به یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی موجود تبدیل کرده است.

با این حال ، در حالی که اینستاگرام ابزاری فوق العاده محبوب و مهم است ، اما دارای کاستی های قابل توجهی است. خوشبختانه راه حلی وجود دارد که شما را قادر می سازد از این ناراحتی ها دور شوید.

با Campsite  لینک های نامحدود کسب کنید

به دلایلی اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد پیوندها را در زیرنویس تصاویر اضافه کنند. می توانید URL را به زیرنویس خود اضافه کنید ، اما به جایی نمی رسد. تنها مکانی که می توانید پیوند زنده و فعال را اضافه کنید در بیوگرافی شماست. و فقط یک جایگاه برای آن وجود دارد در حالی که  ممکن است برای اکثر  نچندان فعال این مسئله ، چیز بزرگی نباشد ، اما  کاربران دائمی و فعال این مسئله را یک سردرد بزرگ قلمداد می کنند. خوشبختانه ، خدمات وب Campsite یک راه حل ساده و آسان برای استفاده را ارائه می دهد.

instagram-campsite

وقتی در Campsite ثبت نام می کنید ، یک URL منحصر به فرد Campsite.bio به شما داده می شود. سپس کاربران URL Campsite را در پروفایل اینستاگرام خود قرار می دهند. هنگامی که  فالوورها روی لینک کلیک می کنند ، آنها را به صفحه ای می آورد که کلیه لینک هایی را که می خواهید دنبال کنندگان شما به آنها دسترسی داشته باشند ، در خود جای داده است.

علاوه بر این ، Campsite به کاربران امکان می دهد پیوندهای خاصی را با تصاویر خاص مرتبط کنند ، متن را به یک لینک اضافه کنند و حتی تحلیلی اساسی ارائه دهند. در حالی که استفاده از Campsite رایگان است ، یک نسخه Premium هم دارد که مارک Campsite را از صفحه Campsite.bio شما حذف می کند ، و به شما اجازه  تجزیه و تحلیل دقیق تر و موارد دیگری را می دهد.

طولانی تر از 15 ثانیه story را بارگیری کنید

استوری های اینستاگرام به کاربران امکان می دهد عکس یا فیلم هایی را منتشر کنند که به طور خودکار بعد از 24 ساعت از بین می روند. این ویژگی در بین کاربران با استقبال خوبی مواجه شده است زیرا Stories در فیدهای دنبال کننده شما در اولویت قرار دارد.

Story یک ویژگی بسیار خوب است. با این حال ، ویژگی Stories دارای یک اشکال قابل توجه است: طول آنها تنها پانزده ثانیه است. اگر می خواهید یک ویدیوی طولانی تر ارسال کنید ، تنها کاری که می توانید انجام دهید اینست که کلیپ های پانزده ثانیه ای را به صورت دستی ضبط کنید و یک بار آنها را ارسال کنید. البته این کار خسته کننده است و می تواند غیر حرفه ای به نظر برسد.

Instagram-stories

خوشبختانه دو برنامه وجود دارد که به طور خودکار فیلم های طولانی تر را به کلیپ های پانزده ثانیه تقسیم میکنند. به این ترتیب می توانید آنهارا پشت سر هم در استوری اینستاگرام بارگذاری کنید و  یک کلیپ طولانی و بدون وقفه را ایجاد کنید. برای iOS ، می توانید CutStory را نصب کنید. که یک اپ عالی برای بریدن فیلم های شما است. با این حال ، این برنامه یک watermark به ویدیو شما اضافه می کند ، اما شما همیشه می توانید با استفاده از پول نقد ، از شر این  watermark خلاص شوید. کاربران Android می توانند Story Cutter را امتحان کنند. به اندازه CutStory  حرفه ای نیست ، اما کاملاً رایگان است.

برای اضافه کردن خودکار هشتگ ها ، از جایگزینی متن استفاده کنید

اگر دارای یک کسب و کار  یا در تلاش برای ساختن یک مارک تجاری جدید هستید ، احتمال آن وجود دارد که از  هشتگ ها ی مشخصی به طور مکرر استفاده  کنید.  لازم است هر بار برای ارسال کردن این hahstag ها آنهارا به صورت دستی تایپ کنید و این کار نتها میتواند خسته کننده باشد ، بلکه وقت گیر نیز هست.

خوشبختانه راهی برای اتوماتیک کردن این فرایند برای صرفه جویی در وقت وجود دار. برای دستیابی به این هدف ، می توانید به طور دستی میانبرهای متنی ایجاد کنید که به طور خودکار تمام هشتگ های شما را هنگامی که فقط یک کلمه کلیدی  را تایپ می کنید به متن اضافه کند.

instagram-text-replacement

برای دستگاه های iOS ، برنامه تنظیمات را راه اندازی کنید. از آنجا ، “عمومی -> صفحه کلید -> جایگزینی متن” را انتخاب کنید. در مرحله بعد ، باید روی نماد “+” در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. در کادر نوشتاری با عنوان “عبارت” ، همه هشتگهای مورد نظر برای استفاده را تایپ کنید. در کادر با عنوان “میانبر” ، کلمه کلیدی مورد نظر خود را با آن هشتگ ها وارد کنید. وقتی کارتان تمام شد ، روی “ذخیره” ضربه بزنید. دفعه بعد که باید هشتگ های خود را تایپ کنید ، می توانید به سادگی کلمه کلیدی خود را تایپ کنید.

روند کار برای دستگاه های اندرویدی بسیار مشابه است. برنامه تنظیمات را باز کنید و روی “زبان و ورودی” ضربه بزنید. (توجه: بسته به دستگاه ممکن است این گزینه در “تنظیمات اضافی” پنهان باشد.) بعد ، روی “Gboard -> فرهنگ لغت -> فرهنگ لغت شخصی” ضربه بزنید. ” در صورت لزوم ، زبانی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. از اینجا روی نماد “+” در پایین صفحه ضربه بزنید. در کادر نوشتاری با عنوان “یک کلمه بنویسید” هشتگ های خود را وارد کنید. در کادر با عنوان “میانبر” کلمه کلیدی را که می خواهید در ارتباط با آن هشتگ ها باشد وارد کنید.

سریعتر به فیلترهای استفاده شده دسترسی پیدا کنید

یکی از بزرگترین نقاط فروش اینستاگرام امکان اعمال فیلترها بر روی عکس های شماست. این یک روش سریع و آسان برای دستکاری در ظاهر عکس های شماست و به طور بالقوه آنها را از بقیه متمایز می کند.

اما با وجود 40 فیلتر موجود ، انتخاب صحیح می تواند سخت باشد. چندین مطالعه وجود دارد که تمرکز آنها بر این است که کدام فیلترها بیشترین استفاده را دارند ، کدام یک بیشترین لایک را دارند و کدام یک برای سناریوهای خاص بهترین هستند. اینکه کدام یک را انتخاب کنید کاملاً به خود شما بستگی دارد ، اما اگر صفحه شما مربوط به شغلتان است ، توصیه می شود عکس هایتان ظاهری یکنواخت داشته باشند ، یعنی استفاده از  فیلترهای یکسان برای اکثر عکس های شما.

instagram-manage-filters

برای این کار ، برای بارگذاری یک عکس ، به سادگی روی نماد “+” ضربه بزنید. در پایین صفحه لیست فیلتر را مشاهده خواهید کرد. انگشت خود را به انتهای لیست بکشید و روی دکمه “مدیریت” با عنوان “مدیریت” ضربه بزنید. در اینجا می توانید فیلترها را با چک کردن یا عدم بررسی آنها ،  اضافه و حذف کنید.

 هشتگ های مرتبط را پیدا کنید

هشتگ ها هنگام ورود به اینستاگرام فوق العاده مهم هستند. به گفته Buzzfeed ، هر دقیقه بیش از 27000 عکس در اینستاگرام بارگذاری می شود. با این نوع رقابت ، این احتمال وجود دارد که عکس شما به مخاطب مورد نظر تان نرسد.

خوشبختانه ، این جایی است که هشتگ در دسترس است. عکس های هشتگ را به دسته بندی تبدیل کرده و مرور کاربران در این گروه را برای کاربران آسان می کند.استفاده از هشتگ های مربوطه به عکس های شما می تواند عامل تعیین کننده این باشد که آیا حساب شما پیشرفت میکند یا عکس هایتان دیده نشده و در حاشیه باقی می‌مانند. اگرچه فکر کردن در مورد هشتگ های مناسب دشوار است ،یک روش سریع و آسان وجود دارد که می توانید هشتگ های مناسب برای عکس هایتان را پیدا کنید ،  برای اینکار حتی لازم نیست برنامه را ترک کنید.

instagram-hashtag

اینستاگرام را باز کرده و روی نماد ذره بین در پایین صفحه ضربه بزنید. کلمه کلیدی مربوط به پست خود را وارد کنید. به عنوان مثال ، اگر عکس شما از یک صفحه گشت و گذار است ، ممکن است “گشت و گذار” را به عنوان کلید واژه خود تایپ کنید. از آنجا ، روی ستون “برچسب ها” ضربه بزنید. با استفاده از عنوان محبوب ترین ها ، همه هشتگ های مربوط به آن کلید واژه را لیست می کنید.

با کلیک بر روی یکی از هشتگ ها ، به صفحه ای با تمام ارسال های مربوط به آن هشتگ ، و همچنین لیستی از هشتگ های مرتبط با آن ، به صفحه برده میشوید. این کار ایده خوبی به شما می دهد که کدام هشتگها برای پست های شما مناسب هستند.

آیا اغلب از اینستاگرام استفاده می کنید؟ آیا از راهنمایی ها ، ترفندها یا هک های دیگری برای کمک به کاربران برای رشد برند خود آگاه هستید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

منبع : سایت Make Tech Easier