ایالات متحده قوانین حریم خصوصی اینترنت را برطرف می کند

طی یک رای مهم مجلس سنا و ونمایندگان آمریکا تصویب کردند که  به ارائه دهندگان خدمات اینترنتی در ایالات متحده حق فروش و اشتراک اطلاعات مرور شخصی را  بدون رضایت کاربران  بدهند. این رایش حکم FCC را در اکتبر 2016 لغو کرد که به منظور جلوگیری از انتقال ISP ها به داده های مشتریان بدون رضایت مشتری بوده و پیامدهای گسترده ای برای حفظ حریم خصوصی مشتریان خواهد داشت. اکنون که این حکم در مجلس تصویب شده است ، رئیس جمهور ترامپ وظیفه دارد آخرین فراخوان این قانون را تایید کند

چگونه این اتفاق افتاد؟

۱۱حکم FCC در ماه اکتبر به عنوان یک پیروزی برجسته برای حفظ حریم خصوصی آنلاین و با تحمل فشار از سوی ISP های با نفوذ مانند Comcast ، AT&T و Verizon مورد استقبال قرار گرفت تا مصرف کنندگان بتوانند با دانستن این که آنها دائماً برای مقاصد تجاری از داده ها استفاده نمی کنند ، به مرور وب بپردازند. مگر اینکه ISP ها رضایت صریح “عدم استفاده” از مشتریان را دریافت کنند ، به آنها اجازه داده نمی شود به اطلاعات استفاده از اینترنت شما برای وسایل تجاری دسترسی پیدا کنند

ایالت متحده آمریکا

از آن زمان ، با این حال ، رهبری FCC از کنترل دموکرات ها به جمهوریخواه تغییر یافته است ، و آنها از همان ابتدا با حکم اصلی مخالف بودند. مجلس سنا و مجلس ، هر دو که در حال حاضر تحت کنترل جمهوری خواهان هستند ، اکنون نیز قدرت خود را برای نفی حکم FCC و امتیاز گرفتن از FCC برای اتخاذ چنین احکام دیگری در آینده به کار گرفته اند.

این خبر مورد استقبال  ISP ها و صنعت تبلیغات قرار میگیرد زیرا دسترسی به مقدار ناگفته ای از داده های مشتری را که برای تبلیغات هدفمند استفاده می شود ، پای انهارا به شرکت های بیمه ، ردیابی موقعیت مکانی و کارهای دیگر باز می کند. جمهوریخواهان استدلال می کنند که ترویج شیوه هایی که سودآوری کسب و کار را به حداکثر می رسانند برای اقتصاد مفید است و در نهایت منجر به رونق بیشتر برای آمریکایی های عادی خواهد شد.

درباره این مسئله چکار میتوانید بکنید؟

 اگرچه هنوز این حكم به تصویب نرسیده است ، اما موضع کاخ سفید كاملاً واضح است  زیرا همه مراحل بعدی روند قانونی تحت كنترل جمهوری است. بنابراین ارزش دارد که برای این اتفاق آماده شویم

قوانین ایالت متحده آمریکا

مسئله اینجاست که با اجرای این قانون فقط ISP ها قادر نخواهند بود شما را از طریق تبلیغات (به طور بالقوه شما را به تبلیغات و ایمیل های ناخواسته شرکت های مختلف بر اساس عادت مرور شما سوق دهند) شما را هدف قرار دهند ، بلکه این ایده را نیز به وجود می آورد که چیزی به اندازه تاریخچه مرور شخصی شما روی تبلیغات اثر خواهد گذاشت.

پس چه کاری میتوانیم در این مورد انجام بدهیم؟ در دنیای امروز که به نظر می رسد هجوم زندگی دیجیتال به یک معیار تبدیل شده است ، تجارت حریم خصوصی رونق گرفته است ، ولی چندین ISP با محوریت حفظ حریم خصوصی وجود دارند که ممکن است با حمایت کردن از  مشتریها به این حکم پاسخ دهند. به عنوان مثال ، Sonic یک ISP کوچک با قیمت مناسب است که مدت هاست از حریم خصوصی مشتری حمایت می کند ، و تعجب آور نیست که آنها را دوباره تأکید کنند که  از رویه های مزاحم ارائه دهندگان بزرگتر پیروی نخواهند کرد در ضمن ، Credo Mobile ، ارائه دهنده سلولی است که همیشه سابقه حریم خصوصی خوبی داشته است ، و ارزش دارد که  در نظر داشته باشید که آنها چگونه آنها به این حکم پاسخ می دهند.

همچنین برای سایر ISP ها و مشاغل با محوریت حریم خصوصی باید دید تا در پی این حکم چگونه واکنش میدهند ، بنابراین همه امیدها را نباید از دست داد

نتیجه

 اگر نمی خواهید ISP خود را تغییر دهید یا به احتمال زیاد ، اگر در جایی نیستید که بتوانید خدمات آنها را دریافت کنید ، استفاده از VPN ساده ترین گزینه است. با پرداخت هزینه ماهانه یا سالانه (معمولاً در حدود 60 دلار در سال) ، می توانید از ارائه دهندگان برتر VPN مانند IPVanish ، TorGuard و عنوان شگفت انگیز Hide My Ass VPN با خدمات عالی دریافت کنید. همچنین می توانید از روتر VPN استفاده کنید و حریم شخصی خود را در سطح سخت افزاری تقویت کنید.

این موارد اطلاعات مرور شما را از ISP شما پنهان می کند و از دیدن شدن آنها و سود بردن از فعالیت های آنلاین شما جلوگیری می کند

منبع : سایت Make Tech Easier